• Hepimiz takımımızdaki oyuncuların yıldızlarının çok olmasını ve oyuncularımızın özel yetenekli olmasını isteriz, peki özel yeteneğin oyuncu üstünde ne civarında tesiri var ? Özel yetenekli oyuncular ek olarak mı iyi ? Ya da özel kabiliyet her şey mi ?
    Biraz bu sorular üstünde kafa yormak istedim, aslına bakarsanız özel yeteneğin bir oyuncu üstünde muhakkak tesiri vardır ancak ben şuan amaçlı sadece özel yeteneği var diye bir oyuncunun her yatıştırmaya harika oynadığını veya benzer beceri puanına sahip özel yetenekli oyuncunun, özel yeteneği olmayana yönelik ek olarak iyi oyuncu olduğunu ne deneyimledim ne de gördüm !

    ozelyetenek

    Özel yeteneğin top eleven’da ne civarında tesirli olduğunu öğrenmek amaçlı çok harika bir forvet oyuncuma adam adama golcü yeteneği eklemek amaçlı devamlı olarak antrenman yaptırarak bir zaman daha sonra bu yeteneği kazandırdım.
    Ancak oyuncunun istatistiklerinde bir artış olmadığı kadar , bir üst lige çıkınca dahi 5 yıldızlı olacak oyuncum tüm antrenman puanlarını özel yeteneğe bastığım amaçlı seviye olarak düşük kaldı ve oyuncumu satmak zorunda kaldım. Siz siz olun illa özel yeteneği olsun diye uğraşmayın, veya oyuncu göndermek ederken bunun özel yeteneği var deyip çok yüksek paralar basmayın.

    Bir yerde okuduğum bir veri de şu şekildeydi; her takımın oyun kurucu özelliğe sahip bir dmc oyuncusunun olması gerektiğinden bahsediliyordu, bu konu üstünde de çalışıyorum, üstelik bir adet oyuncuyu o pozisyonda deniyorum neticelerini yazacağım.

    Sizin değişik görüşleriniz varsa lütfen buyrun konuya yorum yazın.

    Konuya yapılan yorumlar
    1. Hocam mevki de arttırılabiliyor bazen oyuncuları farklı alanlarda oynatmak gerekiyor ben de ufak bir hile öğrendim ve oyuncuları bölge bölge maç yaptırarak test ederek test ettim şimdi olay şu ; oyuncuları farklı bölgelerde oynatmak performans kaybına yol açıyor kısaca beklentinizi karşılamıyor ancak ufak bir hile keşfettim : oyuncılarınızın profiline girip tek tek mevkilerini kontrol edin + butonuna tıklayın yeni bir özellik ekleyecekmişsiniz gibi orada herşey apaçık ortada diyebilirim yani üstünde sadece dl yazan oyuncular dmc de oynayabiliyorlar zaten oynayabildikleri alanlar yeşil biliyorsunuz + ya tıklayıp baktığınızda sadece dl yazan yada sadece dr yazan oyuncularınız aslında dmc de oynayabiliyor yeşil çünkü diğer bölgelerde de oynatabilirsiniz sarı vs ama onun geliştirmeniz lazım herneyse benim tavsiyem ileride oyuncuyu geliştirecekseniz sarı olan mevkilerden birisini seçmeniz tıklayıp 1 kez verin yeşil özellikleri boşa heba etmeyin vererek zaten performanslı şekilde oynuyorlar o bölgelerde özellikle ayak pozisyonunu doğru koyarsanız hadi rast gelsin :D

    Bir Cevap Yazın

    E-posta hesabınız yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

    Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>